Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
About
About the Journal
Aims and Scope
Publisher
Contact
Editorial Team
Reviewers Team
Guidelines
Guidelines for authors
Guidelines for Reviewers
Ethics of Publication
Issues
Current
Archives
Instructions for Authors
Indexing
Search
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 04 (2022): Euro-Mediterranean Journal for Economies of Tourism & Hospitality
Vol. 4 No. 04 (2022): Euro-Mediterranean Journal for Economies of Tourism & Hospitality
Published:
2022-02-06
Full Issue
cover N°:4 + first pages
Articles
0202 باستخدام السلاسل الزمنية - دراسة تحليلية للنشاط السياحي في العراق للمدة 0222
An analytical study of tourism activity in Iraq for the period 2000-2018
منتهى أحمد محمد النعيمي
1-12
pdf
السياحة المسؤولة وتعزيز مبادئ التنمية المستدامة " دراسة حالة: مهرجان السياحة المسؤولة- بولونيا- إيطاليا"
Responsible tourism and the promotion of sustainable development principles Case Study: Responsible Tourism Festival - Bologna - Italy
ناصر عبد الكريم الغزواني
13-26
pdf
مقومات ومؤشرات السياحة الداخلية في الجزائر
The ingredients and indicators of domestic tourism in Algeria
هشام زروقي
27-40
pdf
0202 SDAT السياحة الحموية في الجزائر في ظل المخطط التوجيهي للتهيئة السياحية
Thermic Tourism in algeria Under The Create of Master Plan For Tourism Prospects In 2030
بن سديرة عمار
41-52
pdf
أثر تفشي جائحة فيروس كورونا )كوفيد- 91 ( على قطاعي السياحة والنقل الجوي في الدول العربية
The Impact of the outbreak of the Corona Virus (Covid-19) on the Tourisme and Air Transport Sectors in the Arab Countries
مشتر فطيمة, خثير شين
53-68
pdf
توظيف التراث الشعبي في تنمية السياحة الثقافية المستدامة في السودان
Employing Folk Traditions in Developing Sustainable Cultural Tourism in Sudan
عفاف عبد الحفيظ محمد رحمة
69-96
pdf
التأثيرات الاجتماعية والثقافية الايجابية المحتملة للسياحة على المجتمع الليبي "معوقات التأثير"
The potential positive social and cultural impacts of tourism on Libyan society "Impact Obtacles"
أسامة عاشور سعيد اليمني
97-112
مساهمة الذكاء العاطفي في تعزيز مهارات الاتصال داخل المؤسسة السياحية " دراسات حالة"
The contribution of emotional intelligence to communication skills within the tourism establishment " Case Studies"
ناصر عبد الكريم الغزواني
113-128
pdf
تسويق منتجات الصناعة التقليدية والحرفية عبر الانترنت– مع الإشارة لبعض التجارب الدولية-
Marketing of handicraft and handicraft products via the Internet-With reference to some international experiences-
سماعيل حسيبة, مزيان حمزة
129-143
pdf
Make a Submission
Make a Submission
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
العربية
Français (France)
English