Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
About
About the Journal
Aims and Scope
Publisher
Contact
Editorial Team
Reviewers Team
Guidelines
Guidelines for authors
Guidelines for Reviewers
Ethics of Publication
Issues
Current
Archives
Instructions for Authors
Indexing
Search
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 2 (2019): Euro-Mediterranean Journal for Economies of Tourism & Hospitality
Vol. 2 No. 2 (2019): Euro-Mediterranean Journal for Economies of Tourism & Hospitality
Published:
2019-06-24
Full Issue
cover N°:2 + first pages
Articles
الإعلام السياحي كمتطلب رئيسي لتنمية الأقطاب السياحية-الجزائر نموذجا-
Tourism information as a major requirement for the development of Algerian tourism poles - ONAT as a Model -
إيمان العلمي
1-34
pdf
تنويع سوق السياحة والنمو الاقتصادي في تركيا
The diversification of the tourism market and economic growth in Turkey
براهيمي كريمة, قوريش نصيرة
35-48
pdf
السياحة الحلال صناعة للسياحة العالمية
Halal tourism industry for global tourism
بن زيدان فاطمة الزهرة, راتول محمد, بودية فاطمة
49-64
pdf
العناقيد السياحية: ترقية الوجهات وديناميكية الأقاليم
Tourism clusters: promote destinations and energize territories
رحيم حسين
65-80
pdf
السياحة في الجزائر: بين واقع التسيير وآفاق التطوير حالة الواجهة البحرية لولاية سكيكدة (شمال شرق الجزائر)
Tourism in Algeria: Between the reality of management and development prospects- The state of the waterfront of Skikda (North-east of Algeria)-
شاوي صالح
81-98
مقاربة تسويقية في تحليل وتطبيق نموذج دورة حياة الطلب السياحي السياحة الجزائرية - نموذجا-
A marketing approach in analysis and application of life-cycle model of the tourism demand - Algerian tourism- model-
سميرة عميش
99-111
pdf
Volatilité du taux de change et tourisme en Algérie (Etude à l’aide d’un modèle VECM)
تقلبات سعر الصرف والسياحة في الجزائر (دراسة باستخدام نموذج تصحيح الخطأ المتجه VECM)
Refafa Brahim
1-8
pdf
Make a Submission
Make a Submission
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
العربية
Français (France)
English